lørdag den 10. marts 2012

Forår

Altimens jeg venter og venter på at min dumme arm bliver bedre, får jeg læst en masse indlæg på div. blog's, det er megasvært ikke at blive inspireret til nye projekter. Filihunkat syns jeg godt nok er topinspirerende,med hendes lyse livssyn.
Der hvor jeg er i erbejdsprøvning, et gartneri ved Hobro, har vi 45000 stedmoder der blev plantet i efteråret, dem vi har i drivhuset blomstrer på fuld gas, det er da om noget, noget der booster livet og forårsfornemmelserne, de andre står i sidehusene og er frosthærdede. Så jeg har selvfølgelig plantet mine kummer med nogle af dem. Så jeg kan blive den førstye i byen med flotte farvestrålende blomster :).

Ellers snyder jeg lidt og hækler lidt på min poncho. Da jeg jo er komplet novice udi hæklingens kunst, har jeg lige opdaget at der jo er en ret og vrangside på sådan noget pjat.....men pyt!!!!! :) det skal nok gå. Flot bliver det og håber svigermor bliver glad for den. Den er strikket i Drops Nepal. Lækkert uldgarn med Alpaca.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar