søndag den 26. august 2012

Nærmest lykkelig



 Med en følelse af at nærmest at være lykkelig, med begge unger hjemme. Ikke at vi  laver så meget sammen, men de er her og det giver mig tilsyneladende energi, og jeg har det rigtig godt idag, selvom jeg er træt.

Men min ugle er blevet færdig og meget yndig








Af nogle venner fik jeg to poser med ribs, jeg havde selv nogle vinrabarber fra min "gamle" have, som jeg kogt, og det blev til det her dejlige gelé, som jeg har tænkt skal spises som syltetøj. Der er en lidt vanilje i, som gør den rigtig delikat.








Ellers er jeg jo på det store "vidunderlige" jobmarked, hvor det kan være svært at navigere. Jeg er ved at undersøge mulighederne for at blive lægesekretær. Da det ville opfylde mine servicegener og at jeg ikke har en forudsigelig dag. Måske nogle af jer derude der har nogle erfaringer med det job?

1 kommentar:

  1. super fin ugle. Jeg har også fået ribs i fryseren til noget marmelade senere. Jeg plejer at lave marmelade af det.

    pøj pøj med jobbet

    SvarSlet